Monday, December 6, 2010

salamat hari lahir diana


Sep 6, 2006

   Malam tadi....tepat jam 12....genap umur aku 23 taun.Sedar x sedar,da tua da aku...rasa cam nangis pun ade bila usia makin meningkat....amalan sikit sangat...entah2 esok lusa aku diseru ilahi.....banyak kenangan sepanjang aku hidup....ade kenangan manis,kenangan pahit,menyedihkan,gembira semua ade....
   Mak,Abah.....timer kasih besarkan diana dengan penuh kasih sayang....mak ngan abah tunggak kekuatan aku...dari aku kecik...sampai besar...dari mak ngan abah sihat,,,,sampai mk ngan abh sakit sekarang....jasa mk ngan abh  sgt2 aku hargai....mak terlalukuat......jaga abah yg tengah sakit....dalam keadaan mak jugak ngah sakit...."YA ALLAH...KAU RAHMATI LAH KEDUA IBU BAPA KU"
arini byk aku dapat hadiah dari kawan2,,,,adik angkat kesayanganku pun bg....timer kasih sumer sebab ingat kat besday aku....terharu rasanya...


No comments:

Post a Comment