Thursday, December 30, 2010

turun darah...

29/12/2010.....
        Ya Allah...terkejut aku bila tgk darah turun....perut xde la sakit....tapi kenapa ni?....aku cemas...dalam saat menantikan cahaya mata pertama ini...aku diduga Allah dengan dugaan ini....2 hari lepas ms buat ultra sound,misi tu kata xdengar bib baby....bila wat scan plk...dok kata x nmampak janin...padahal aku da 3 bulan mengandung...
          Bila dalam keadaan cemas begini,cepat2 aku kol abg....alhamdulillah suami aku paham keadaanku....dalam waktu kerja,dia balik dan membawa ku ke hospital....dok wat pemeriksaan....huh sakit...pastu pakar sakit puan datang...dia wat scan sekali lg....alhamdulillah....aku nampak janin ku....comel....masih kecil lagi....denyutan pun nampak....dokto kata,kandunganku sihat....pendarahan mungkin disebabkan aku buat kerja2 berat....aku dan suami tersenyum kesyukuran....x sabar menunggu saat kelahiran anak ku ini...
          Aku berdoa,anak ku ini akan menjadi anak yg soleh..taat [pada perintah Allah dan rasul...hormat dan sayang ibu dan baba yang sentiasa menyayangi dan menanti saat kelahiran mu sayang....


No comments:

Post a Comment